9 תשובות
זה רע, עלוב, ומוזר.
שואל השאלה:
אז איך להשתפר בזהה
אז איך להשתפר בזהה
אנונימית
את לא חייבת סקיל בשביל להתחיל עם אנשים, לא הכל תלוי במשפט פתיחה שלך או דברים כאלה בסגנון
אני מקנא בטלפון שלך שהוא יכול להחזיק את ידך כל היום ואני לא
תתאמני על חברות
אני אגיד לך מה זה ממש סבבה להתאמן אבל אל תשלי אנשים
אני אגיד לך מה זה ממש סבבה להתאמן אבל אל תשלי אנשים
שואל השאלה:
^^וואו בוא נתחתן
^^וואו בוא נתחתן
אנונימית
תתרכזי בדברים חשובים
זה יגיע לבד
זה יגיע לבד
בשביל מה יש שיחגפט תגידי לי מה את צריכה להטריד פה אנשים
נראה לי מיותר קצת וגם פוגע במי שיחשוב שזה באמת
באותו הנושא: