7 תשובות
תנסה אם אתה רוצה
כן תתחיל 5 תמיד אפשר לרדת ל4
לי זה היה ממש מאתגר בי' עם 5 יח"ל, יש הרבה חומר.
אבל לא צריך להיות איינשטיין בשביל 5, צריך לדעת להשקיע בלימודים וזה קשור לאופי ולמשמעת עצמית
אם אתה חושב שיש סיכוי תנסה, למה לא?
אם 4 קליל לך אז כן
כן ברור שיש טעם תנסה
תנסה למה לא
אם אתה רוצה לנסות אז רק בתחילת שנה לא יתנו לך בהמשך אל תתעכב אם זה וכן תנסה למה לא אם תצליח ב5 תישאר ורק תרוויח אם לא תצליח תחזור ל4 ואל תתבאס אם אתה לא מצליח 4 יחל זה גם אחלה וסבבה
באותו הנושא: