4 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי עם קב"נית אבל הבעיה היא אני, אני פשוט לא יודעת איך לשנות את ההרגלים, הגישה ודפוסי ההתנהגות שלי שמרחיקים אותי מאחרות ומבודדים אותי
דיברתי עם קב"נית אבל הבעיה היא אני, אני פשוט לא יודעת איך לשנות את ההרגלים, הגישה ודפוסי ההתנהגות שלי שמרחיקים אותי מאחרות ומבודדים אותי
היי יקרה,
קראתי את הפוסט שלך עכשיו ואני מקווה שאת בטוב. קראתי את המילים שלך ולא יכולתי להתעלם מהמצוקה שאת מביעה במילותייך, מתחושות הבדידות וחוסר השייכות שאת מרגישה בשהות שלך בקורס. כתבת שאת מרגישה שאת עושה מאמצים להתקרב לבנות ולעיתים את לא מקבלת מענה להתקרבות הזאת, או לפחות לא מקבלת לתחושתך את המענה ואת הקירבה לה את מצפה.
יקרה, יכולה לדמיין עד כמה זה לא פשוט ומורכב להיות רחוקה מהבית ומהחברות שלך ובכלל מהסביבה הטבעית שלך ובמה שזה מציף- יכו להיות שזה מציף גם את הפער בין מה שהיית רוצה שיקרה לבין מה שקורה בפועל וזה עוד יותר מעמיק את תחושת התסכול, הכאב והבדידות.
כתבת גם שבתוך כל תחושת החושך שאת חווה הייתה לך נקודת אור והיתה גם מישהי שראתה אותך.
קשרים חברתיים הם קשרים מורכבים מטבעם, והסביבה הצבאית מציפה את השונות ולצד זה גם את הצורך להרגיש שייכות בייחוד שנמצאים רחוק מהבית. אם יש לך אפשרות לפנות לקב"ן או להמשיך את השיחות עם הסמלת זה יוכל לעזור לך להמשיך ולעבד את תחושותייך בתוך המרחב הצבאי ומעבר לזה אם יש אדם קרוב שנמצא בסביבתך ואת יכולה לסמוך עליו אולי השיח יוכל לתת לך אפשרות להסתכל על הדברים אחרת ובעיקר לא תישארי עם זה לבד.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר אם תרצי להמשיך ולשוחח על תחושותייך במרחב בטוח ולא שיפוטי את מוזמנת לפנות אלינו בצ'אט בלינק שאצרף לפוסט.
שולחת לך חיבוק גדול, וחיזוקים.
חושבת עלייך
אל תישארי עם זה לבד
שלך
מתנדבת סה"ר
קראתי את הפוסט שלך עכשיו ואני מקווה שאת בטוב. קראתי את המילים שלך ולא יכולתי להתעלם מהמצוקה שאת מביעה במילותייך, מתחושות הבדידות וחוסר השייכות שאת מרגישה בשהות שלך בקורס. כתבת שאת מרגישה שאת עושה מאמצים להתקרב לבנות ולעיתים את לא מקבלת מענה להתקרבות הזאת, או לפחות לא מקבלת לתחושתך את המענה ואת הקירבה לה את מצפה.
יקרה, יכולה לדמיין עד כמה זה לא פשוט ומורכב להיות רחוקה מהבית ומהחברות שלך ובכלל מהסביבה הטבעית שלך ובמה שזה מציף- יכו להיות שזה מציף גם את הפער בין מה שהיית רוצה שיקרה לבין מה שקורה בפועל וזה עוד יותר מעמיק את תחושת התסכול, הכאב והבדידות.
כתבת גם שבתוך כל תחושת החושך שאת חווה הייתה לך נקודת אור והיתה גם מישהי שראתה אותך.
קשרים חברתיים הם קשרים מורכבים מטבעם, והסביבה הצבאית מציפה את השונות ולצד זה גם את הצורך להרגיש שייכות בייחוד שנמצאים רחוק מהבית. אם יש לך אפשרות לפנות לקב"ן או להמשיך את השיחות עם הסמלת זה יוכל לעזור לך להמשיך ולעבד את תחושותייך בתוך המרחב הצבאי ומעבר לזה אם יש אדם קרוב שנמצא בסביבתך ואת יכולה לסמוך עליו אולי השיח יוכל לתת לך אפשרות להסתכל על הדברים אחרת ובעיקר לא תישארי עם זה לבד.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר אם תרצי להמשיך ולשוחח על תחושותייך במרחב בטוח ולא שיפוטי את מוזמנת לפנות אלינו בצ'אט בלינק שאצרף לפוסט.
שולחת לך חיבוק גדול, וחיזוקים.
חושבת עלייך
אל תישארי עם זה לבד
שלך
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
לא
באותו הנושא: