4 תשובות
לא יודעת אם שמח אבל האמת היא שהוא גם לא היה ממש עצוב.
הוא פשוט ניסה להראות שהכל טוב, ובאמת הכל טוב זה כולה משחק, גם בואו לא נשכח שיש ממה להיות שמח.. הם יוצאים אל אור הזרקורים מחכים להם ראיונות ומלא פלירטוטים ובחורות ובחורים וקמפיינים שרק מחכים שאותו המודח ירק לכיוון שלהם, המון כסף מחכה להם מרגע ההדחה לרובם, אליאב יודע שהוא יפה ואותה ההדחה מסמלת לו חיי סלבס מאותו רגע, זה מה שרובם שם שואפים להיות ולכן זה איפשהו מרגש מאוד!
נראה שמח רצח
כי הוא נפרד מבר חח