4 תשובות
ההודעה לגבי יחידה מסווגת נשלחה לי ולהרבה חברים שלי אתמול
רובנו לא עשינו מיונים בכלל עדיין
אז אין קשר בין השניים לדעתי
רובנו לא עשינו מיונים בכלל עדיין
אז אין קשר בין השניים לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת איזה יחידה זו אז אין לי מושג לא כתבו לי כלום
אני לא יודעת איזה יחידה זו אז אין לי מושג לא כתבו לי כלום
אנונימית
כמה דפר צריך בשביל המיון ליחידה המסווגת
אנונימי
שואלת השאלה את יכולה בבקשה שנייה לפנות אליי בפרטי?
באותו הנושא: