21 תשובות
יש קבוצה של מתגייסים לשם ובוגרי המסלול בווצאפ
שואל השאלה:
איפה?
תשלחי לי בפרטי אני אשלח שם
עברת ואז לאן זימנו אותך?
עשיתי את המיון לפני חודשיים ועדיין לא קיבלתי תשובה, בנוסף איזה מיון עשית ואיך הלך לך שם?
solifer איזה מיון עשית שקיבלת את הראיון של אופק? ותוך כמה זמן קיבלת תשובות ומה השלב הבא?
כלל חמ"ן, מבחן אחד מהבית ועוד אחד במתקן רמות
אחרי חודש בערך, אחרי זה יש בדיקות שמיעה וסיווג
מה זאת אומרת ? אני עשיתי כלל חמן וישר קיבלתי ראיון, איך זומנת לעוד מיון?
אין לי חמישה פרחים בנתיים
שואל השאלה:
יש קבוצה בוואצטאפ תשלחי לי בפרטי אשלח לך קישור
שיו אתמול אמרו לי שעברתי, אפשר גם עזרה בבקשה :)?
שניה אם הבנתי נכון עשית מיון של כלל חמן ואז זומנת למיון במתקן ואז זומנת לראיון באופק? (אגב אם גם כשהיית במיון השני אמרו לך שאתה במסלול אופק?)
המבחנים היו חלק מכלל חמן
משהו כזה, לא אמרו לי לאיזה מסלול
אתה מכוון לאופק?
מה שכן מוזר באמת שאני קיבלתי ישר את המסלול ואתה היית צריך לעבור את המתקן רמות
את האמת שהעדפתי משהו יותר טכנולוגי, כן רציתי ללמוד ערבית ולהתעסק בזה אבל לא יודע אם בהאזנות , מה שכן יש לי מיונים אחרים במקביל ואגב לא הבנתי לאן העבירו אותך אחרי הראיון?
צה"ל בכללי אוהב לדפוק אותי, אני גם רציתי טכנולוגי אבל כנראה לא אכפת להם וחסר להם מאזינים (מעניין למה)
לפחות יצא לי ללמוד פרסית/ערבית
בינתיים לשום מקום, רק שלחו לי מכתב שעברתי עם עוד כמה פרטים....
אפשר להתקשר עליהם ולשאול מה עם הבדיקת שמיעה אבל לדעתי זה מיותר כי במוקדם או מאוחר הם יתנו זימון
בעיקרון סימנתי שאני רוצה ללמוד ערבית , אבל כן אמרתי להם שאני רוצה משהו טכנולוגי , יש מצב שכנראה בגלל זה קיבלתי למרות שחבר קיבל את זה אפילו שלא סימן , אגב אילו מסלולים היית מעדיף?
אגב מכתב שעברת ולא התקשרו?
פשוט שלחו במיטב?
מטאור או שביט, כן במיטב
הבנתי אחי , ממה שאני יודע בכלל חמן אפשר לקבל כמה מסלולים במקביל אבל יש מצב שאמורים לקבל את זה ישר כשעברת , בלי קשר אם נופלים אני יודע שאפשר לקבל עוד מסלול