12 תשובות
זה לא אומר שאת בנאדם רע
יש כאלו שהפרידה עוברת להם יותר לאט ויש כאלו שיותר מהר
יש כאלו שהפרידה עוברת להם יותר לאט ויש כאלו שיותר מהר
למה שתהיי אדם רע? זה ממש לגיטימי
^^^מה הבעיה בחודש?
אנונימי
אני התחלתי לדבר עם מישהו חדש יום אחרי הפרידה שלי, אין לזה זמן מסוים לדעתי את יכולה אחרי דקה להכיר מישהו שיהיה איתו משהו באמת משמעותי
אנונימית
^נגיד זה מוגזם
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכם ❤
תשמעו, פשוט אני יודעת שאם לו הייתה משהי חדשה זה היה מעורר תחושות לא נעימות
תודה לכם ❤
תשמעו, פשוט אני יודעת שאם לו הייתה משהי חדשה זה היה מעורר תחושות לא נעימות
אנונימית
יכול להיות אני לא פוסלת את האופציה שזה מוגזם, נגיד במקרה שלי היינו שלושה חודשים ביחד אז אני לא רואה סיבה גם להיתקע במשך כמה חודשים ולא למצוא שום דבר חדש
אנונימית
את לא בן אדם רע, את סה"כ עברת הלאה וזה יפה ממש ואני שמחה בשבילך. בסופו של דבר אם את עושה את זה ממקום של אני עברתי הלאה ולא ממקום של להשכיח מישהו אז בסדר למה לא? את לא פוגעת במישהו ובסופו של דבר אתם נפרדתם אז אין סיבה שלא תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
תודה ❤
נכון אני באמת נמשכת אל הבחור החדש נטו בגללו בלי שום קשר למי שהיה לי אני עברתי הלאה באמת
לא מתגעגעת, לא אוהבת, לא כועסת ולא פצועה.
פשוט דף חדש שנפתח בחיים שלי
תודה ❤
נכון אני באמת נמשכת אל הבחור החדש נטו בגללו בלי שום קשר למי שהיה לי אני עברתי הלאה באמת
לא מתגעגעת, לא אוהבת, לא כועסת ולא פצועה.
פשוט דף חדש שנפתח בחיים שלי
אנונימית
יופי שמחה בשבילך אחותת
לא פשוט התקדמת בחיים זה לא שיום אחרי או חודש התחלת עבר זמן
ממש לא
זה בסדר
זה בסדר
באותו הנושא: