23 תשובות
סיימתי תודה לאלל
סיימתי ישבתח הבורא
4AM
סיימתי
סיימתי
ברוך ה' זהו לא צריך לחזור לשם יותר
סיימתי
סיימתי כבר בית ספר
שואל השאלה:
כל מי שסיים מזדהה איתכם
אנונימית
סיימתי בי"ג
עכשיו אני בתקופת עוול על היותי זקנה
י
עולה לצבא