17 תשובות
שואל השאלה:
הומלס מרוויח פי 5 לפחות מהמינימום יותר משתלם להיות הומלסמ
סבבה
לא גאון אלא טיפש בסטייל
אנונימית
שואל השאלה:
זה נכון אבל הומלסים מרוויחים מלא כסף
אתה מצהיר את זה כעובדה או מסתלבט בטיפשות רבה ללא הומור?
אנונימית
שואל השאלה:
מה את עושה צחוק? זו עובדה תחשבי על זה אפילו בעצמך תביני כמה זה הגיוני.
תחשבי לך בממוצע אם עוברים בשדרה 10,000 אנשים ביום ומתוכם 200 אנשים ביום מביאים להומלס 5 שקל זה יוצא 1000 שקל ביום בלי שהוא בכלל משלם מיסים
שואל השאלה:
זה אומנם נשמע מצחיק אבל זו האמת
רציני בן כמה אתה
אנונימית
אני מת שאנשים עונים לו ברצינות
שואל השאלה:
20
ברוסקי לא מצחיק אבל
אנונימית
שואל השאלה:
זה יותר עצוב ממצחיק האמת אבל זו המציאות
שואל השאלה:
הנה תראו שאני לא עובד עליכם
לא יודעת לא מבינה אותם
כדי שלפחות יהיה להם בית? אני לא מבין איך המוח שלך פועל
אה סבבה, אני נוטש את הבית
שמע אתה גאון אחי