10 תשובות
הגיוני שהוא כועס אבל לאט לאט לומדים
כן.
לא הגיוני הוא אמור לשלוט עליך ולא לתת לך להיכנס לכיכר במהירות
כן.
אבל הכל טוב, זה חלק מהתהליך לטעות, והוא כועס כי זה התפקיד שלו לתקן וללמד (מקווה שלא צעק בכל זאת)
מסוכן מאוד. הרפלקס הגיוני וזה קרה לי פעם אחת אבל אם הוא לא היה שם לב זה היה תאונה שבה הוא היה נכנס בך בצד. אם הוא התעצבן בלי להסביר לך איך לא לתת לזה לקרות יותר אז לא קרה כלון
4AM
לפי דעתי מורה טוב לא צריך להתעצבן
אולי הוא רק נלחץ אבל אם הוא התעצבן זה לא סבבה בעיניי
חוץ מזה, התפקיד שלו זה לשלוט בבלם ובדלק בעת הצורך
סליחה אם הוא התעצבן בלי להסביר לך איך לעשות יותר טוב זה בעייה שלו**
4AM
ברו למה שהוא יתעצבן את תלמידה אני עוד שנייה דרסתי מישהו והוא לא התעצבן
אם הוא היה תוקפני כזה ומפחיד הוא פשוט כנראה מורה לא טוב
אנונימית
לגיטימי
אולי היה בפאניקה