10 תשובות
הגיוני שהוא כועס אבל לאט לאט לומדים
כן.
לא הגיוני הוא אמור לשלוט עליך ולא לתת לך להיכנס לכיכר במהירות
כן.
אבל הכל טוב, זה חלק מהתהליך לטעות, והוא כועס כי זה התפקיד שלו לתקן וללמד (מקווה שלא צעק בכל זאת)
אבל הכל טוב, זה חלק מהתהליך לטעות, והוא כועס כי זה התפקיד שלו לתקן וללמד (מקווה שלא צעק בכל זאת)
מסוכן מאוד. הרפלקס הגיוני וזה קרה לי פעם אחת אבל אם הוא לא היה שם לב זה היה תאונה שבה הוא היה נכנס בך בצד. אם הוא התעצבן בלי להסביר לך איך לא לתת לזה לקרות יותר אז לא קרה כלון
לפי דעתי מורה טוב לא צריך להתעצבן
אולי הוא רק נלחץ אבל אם הוא התעצבן זה לא סבבה בעיניי
חוץ מזה, התפקיד שלו זה לשלוט בבלם ובדלק בעת הצורך
אולי הוא רק נלחץ אבל אם הוא התעצבן זה לא סבבה בעיניי
חוץ מזה, התפקיד שלו זה לשלוט בבלם ובדלק בעת הצורך
סליחה אם הוא התעצבן בלי להסביר לך איך לעשות יותר טוב זה בעייה שלו**
ברו למה שהוא יתעצבן את תלמידה אני עוד שנייה דרסתי מישהו והוא לא התעצבן
אם הוא היה תוקפני כזה ומפחיד הוא פשוט כנראה מורה לא טוב
אנונימית
לגיטימי
אולי היה בפאניקה
אולי היה בפאניקה
באותו הנושא: