7 תשובות
כל המורים עוקצים
די אני לעולם לא אבין את זה על מה כל כך הרבה כסף על לשחק gta במציאות? מגזימים כאלה לא ראיתי
גם הם יודעים שאין ברירה וחייב לעשות את זה בשביל רישיון אז לא אכפת להם לדפוק מחירים כאילו לכולנו יש שוגר דאדי
שואל השאלה:
מה אני אעשה לא חשבתי על זה בהתחלה אבל אני כבר מסיימת אין טעם לעבור או משהו
אנונימית
לא הגיוני בכלל
את פרייראית אם את משלמת את זה
למה 200 שקל לשיעור
איך שילמת עד עכשיו 200 שקל לשיעור במורה שלי לוקח 170 לשיעור אז זה 340 לשיעור כפול והיום עשיתי טסט פנימי וזה עלה לי רק 202 שקל ומיותר לציין שעברתי כן?
אבל שיהיה לך בהצלחה אם את צריכה טיפים או התייעצות את יודעת איפה למצוא אותי