19 תשובות
אף פעם!!
היה תקופה ששיקרתי על הגיל
כן ממש מזמן
לא
לא יצא לי
היה תקופה לא מזמן שהסטיפס חשב שאני בן 16 לפני שאני בן 16 ולא הצלחתי לשנות את זה שמתי תאריך אמיתי. אבל עכשיו זה הסתדר
לא איזו סיבה יש לעשות את זה מה זה כבר נותן
אנונימי
לא
מי המשועמם שיעשה את זה בסטיפס? יש לי חיים וטיפת כבוד
^^^^^כי הוא משנה את הגיל שלך לפי חודש יומולדת
אנונימית
אה הבנתי^
כן שיניתי מין באיזו שאלה שרציתי לשאול באנונימיות אבל הרגשתי שזה מוזר אם אישה תשאל אז כתבתי שאני אנונימי
אנונימית
לא, אמנם משום מה הרבה כאן חושבים שאני נקבה.
כשנכנסתי הייתי בת 12 וכתבתי 14
כן ברגע זה ממש
נו וודאי
כל עוד אפשר לנצל את חוסר האכפתיות של סטיפס אם אני גבר או אישה אז למה לא לנצל