80 תשובות
לא
לא
לא אבל כן אמרתי רק אחת מה3
לא
בתכלס אני חצי קורדית וחצי טריפולטאית היו כמה פעמים שאמרתי שאני רק טריפולטאית
מרוקאי גאה :)
אנונימי
לא
אין למה לשקר
לא
אף פעם לא ייחסתי לזה יותר מדי חשיבות
...
לא אני גאה להיות גרוזינית
לא למה
לא שזכור לי
לא למה לי?
כן , פעם אחת אמרתי שאני לטינית ואני אתיופית בכלל
אנונימית
לא אבל בדרך כלל אני אומרת רק את אלה שאני מעוניינת שאנשים ידעו לגביהם
בחיים לא אני תמני גאה
יש לי 4 כל פעם אני אומרת משהו אחר
לא חושבת שזה לשקר
לא גאה להיות חצי ספרדי רבע עיראקי ורבע פולני(מתוסבך)
לא
אני גאה להיות חצי פולני וחצי הונגרי
לא חשוב כמה ירדו עלינו
אני יודע שהאוכל שלנו באמת טעים אם מכינים אותו בבית
וגם זה מניצולי שואה
תמיד כלאו בול למה שאני בגלל המראה שלי אז לא
לא,
אבל כולם בטוחים שאני משקרת כי אני לא נראית מה שאני אומרת שאני

כאילו אני מרוקאית שלמה ותמיד חושבים שאני משקרת כשאני אומרת את זה כי אני נראית אשכנזייה מתה
כן
שאני רוסית
כי כל הזמן שואלים אותי ואין לי כוח להסביר את ההסבר היוצר מדיי ארוך הזה
אז אתלא רוסיה?
^אם התכוונת אליי אז אני לא רוסיה אני רבע פולניה רבע הונגרית רבע הולנדית ורבע גרמנית
בגלל זה אני נראית כל כך אשכנזית
את אשכנזיה
זה למה מחשיבים אותך רוסיה
לא
ואין לי סיבה כי זה פשוט לא יהיה אמין :)
^לא כל האשכנזים רוסיים
פשוט אמרתי שוויצרי
אני יודעת זה כל הקטע
פשוט העולם חושב ככה
כן
אנונימית
לא לא שיקרתי אבל נתתי להם להבין אחרת
ברור אני ערהי נוצרי ופעם אמרתי שאני בולגרי ופעם אמריקאי ופעם אוקראיני והאמינו לי כי אני לבן ממש ואין לי מבטא
אנונימי
לא
גאה להיות גרוזינית חחח
כן, איזה מישהו ירד על חבר שלו בגלל שהוא מעדה מסויימת אז שאלתי אותו מה הבעיה שלו עם אותה עדה אז הוא שאל אותי אם אני גם מהעדה הזאת אמרתי לו שכן כדי שיפסיק להציק לחבר שלו, מפה לשם כבר שנה הוא חושב שאני מהעדה הזאת
כן. אמרתי שאני אוטרקי
כן אמרתי פעם שאני אשכנזיה אבל אני מרוקאית
כן, שאני צרפתיה כי כשאני מדברת באנגלית ממשיכים לחשוב שאני צרפתיה במקור (ככה זה מבטא ישראלי באנגלית)
אנונימית
אני אומרת רק שתיים מהשלוש אבל זה כי אני לא זוכרת את השלישי
אנונימית
כן
אמרתי שאני אשכנזי שאני בכלל אתיופי
אנונימי
כן, אמרתי שאני מרוקואי שאני טוניסאי
לא
אני אשכנזי גאה
לא מתבייש
אנונימי
לא אני חאלבי גאה
אנונימי
לא אני הודית גאה
לא ( תימניה שלמה)
לא
פרסית גאה
לא אבל כשהייתי קטנה הייתי אומרת שהצד של סבתא שלי הוא אשכנזי כי הם לא ידעו מה זה יהודים ולא הייתה להם מסורת של עדה מסוימת
אבל זה לא נכון כי השורשים הם מטורקיה והעדה היא עדות המזרח, אף על פי שאיטלקי, בולגרי ויווני זה לא תמיד ספרדים (אלו העדות מצד אמא שלי)
לא למה אני מאוהבת בעדות שלי
למרות שאני מכחישה שאני כורדית אבל בסדר יש לנו אוכל טעים
לא למה שאני אשקר בנוגע לעדה שלי
לא יודעת אם זה נחשב לשקר אבל אני מרוקאית עראקית ותמיד אני אומרת רק מרוקאית
אני לא אבל דוד שלי כן הוא רצה להתקבל ל אוניברסיטת תל אביב כי לא מקבלים שהם מרוקאים בושה בושה ועוד פעם בושה
כי אשכנזים הם מלח הארץ ומתורבתים
לעומת זאת המזרחים שהם פושטקים ביזיון
במשפט השני התכוונתי בגלל שהמרוקאים הם הצחצחים ואה ערסים תפוצצו
לא אבל יש עדות שפשוט לא אמרתי כי אני ממש מעורבת זה יותר מדי
לא למה לי?
לא, אבל אני כן רוכב על העובדה שאני חצי אשכנזי ויש מלא בדיחות
לא אני גאה להיות כושית
מסתירה את הצד הכורדי
כולם חושבים שאני מרוקאית שלמה
אנונימית
כשהייתי קטנה הייתי אומרת שאני רק הודית
כן בגלל שאני לא אוהב את העדה שלי וצוחקיל עליה מלא אז אני ממציא עדות שהן יחסית פחות צוחקים עליה
אנונימי
לא שיקרתי פשוט קיצרתי כי יש לי יחסית הרבה עדות ואין לי כוח חהגיד את כוחן
כן אמרתי שאני אתיופי למרות שאני אשכנזי
אנונימי
לא, זה לא מעניין אותי והאמת שאני בכלל לא יודעת מה העדה שלי
בחיים לא. תמיד אמרו לי שזאת העדה האחרונה שהיו נותנים לי. אבל באוניברסיטה אני שמחה שעושים את המבחנים רק עם תעודת זהות. כי היו לי כמה פרופסורים גזעניים מאוד
לא, אבל תמיד כששואלים אני אומרת אוקראינית כי אין לי כוח להגיד חצי אוקראינית חצי בלארוסית
לא, אני גאה בתור צרפתי
אנונימי