16 תשובות
כן
לא
בסופו של דבר את תצטרכי חברים או מישהו קרוב
שואל השאלה:
לא רוצה הם עושים לי כאבי ראש
אנונימית
ההורים שלך מסכימים?
וואו כל כך מתחברת. כולם שופטים אותך וכולם חושבים שהם יודעים מה טוב לך ושהדעה שלהם מעניינת אותך. הלוואי עליי אי בודד):
שואל השאלה:
בדיוקק
אנונימית
אפשר להיות לבד כל החיים אבל ממש רצוי שלא זה מכניס לדיכאון ועוד כל מיני דברים לא רצויים.
אם את חושבת שכולם שופטים ויודעים מה טוב לך וזה מה שמעצבן אותך אז תמצאי חברה שחושבת כמוך (למשל ההיא ששונאת אנשים) ותהיו חברות וככה לא תעצבנו אחת את השניה כי זה מעצבן אתכן.. קיצור פשוט תמצאי אנשים שלא מציקים לך
שואל השאלה:
אבל גם כאן יש ואין לי כוחות כבר
אנונימית
גם כאן יש אנשים ששופטים ויודעים מה טוב בשבילך?
בכל מקום יש. צריך לדעת לשים ז*ן על כולם ולעשות מה שטוב לך. אם תספרי את כולם ותתני להם לבקר אותך, את תרגישי יותר גרוע. תלוי בך
את יכולה להיות בלי אנשים בחיים שלך אבל זה לא כיף ולא טוב ואם כמה שאת בטוחה שאנשים מעצבנים יש אנשים שלא מעצבנים אבל בחירה שלך