22 תשובות
יואוו ממתי זה אפשרי??
וממתי יש עוד בקתה כזאת??? יש רק את הזה של שופי לא??
זה מיקמק מנהלים או משהו? אף פעם לא הגעתי ליותר מדרגה 5
מעדיף את הגרסה הישנה..
חמוד ואיזה נוסטלגיה
זה ai
מהמם
למה מאנונימי :)
אנונימית
כאילו זה ai, אבל מאוד נוסטלגי
אנונימי
זה קצת ai
אחשלי אתה לא עיצבת את זה אמרת לai לעצב לך את זה...
זה ai, אז זה חרא
יישר כוח פשושי!!!
שואל השאלה:
בסדר אני אומן ai
בסדר אני אומן ai
אנונימי
זה לא נקרא להיות אומן אם מישהו עושה את כל העבודה
אייאיי זה חרא
אל תשתמש באייאיי בשביל אומנות
תרים עיפרון
תפסיק להיות עצלן
אל תשתמש באייאיי בשביל אומנות
תרים עיפרון
תפסיק להיות עצלן
משפט עם "אומן" ו"אייאי" ביחד pmo
אהבתי
לא אשקר זה נראה קצת ai אבל חמוד
ממש חתיכי
וואו מהמם
אנונימית
בגלל השאלה הזאת חלמתי היום על מיקמק זה היה מוזר חחח
באותו הנושא: