8 תשובות
תלוי
אוטיזם מתבטא בהרבה דרכים
זה יכול להיות מעניין
כע
אם אני אוהבת אותו באמת כן למה לא
כן
אני עם אוטיזם בתפקוד גבוה
ברור
זה האופי ולא "הכותרת"
ואני גם עם אוטיזם
ממש לא
אנונימית
ממש לא
אנונימית