8 תשובות
אני לא חושבת שיש טעם
היא מדור שונה,זה לא משהו שהיא רגילה אליו.
היא מדור שונה,זה לא משהו שהיא רגילה אליו.
לדעתי לדבר איתה על זה
ולהסביר לה
ולהסביר לה
לדור היותר מבוגר בדרך כלל קשה יותר לקבל את זה. תשב איתה ותסביר לה שזה חשוב לך שהיא תפנה אליך כבן שאתה רואה את עצמך כרגע כבן... פשוט תדבר איתה
תסביר לה על זה שיש אנשים שנולדו בגוף הלא נכון שמרגישים כמו בן אפילו שנולדו בגוף של בת תעשה לה הסברה קלה על הקהילה הטראנסית ואז תאמר לה שאתה מעדיף את לשון הפניה אתה/הוא
שואל השאלה:
^^^^ כן, אבל היא בת אדם עם ראש פתוח יחסית, אני פשוט לא חושב שהיא 100% מבינה
^^^^ כן, אבל היא בת אדם עם ראש פתוח יחסית, אני פשוט לא חושב שהיא 100% מבינה
אנונימי
פשוט תסביר לה על העניין הזה כי לפי מה שהיא אמרה לך היא חושבת שרק שינית את השם והיא חושבת שיש הרבה כמוך שמעדיפים שמות של בנים
והיא לא חושבת לגבי שינוי את ההמגדר שלך
והיא לא חושבת לגבי שינוי את ההמגדר שלך
היא צריכה לקבל הסבר מה זה בכלל
היא מדור שלא קיבל אף אחד..
בהצלחה
היא מדור שלא קיבל אף אחד..
בהצלחה
פשוט תגיד לה ישירות
"אני הנכד שלך לא הנכדה, אני בן לא בת"
"אני הנכד שלך לא הנכדה, אני בן לא בת"
באותו הנושא: