6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אפילו לא השתחררתי משירות לאומי עדיין!!
אנונימי
כשאני עשיתי שיעורי נהיגה אני שילמתי על כל השיעורים שלי וזה עלה לי בערך 8000 איך הגעת לזה שזה יגמור לך את כל הכסף? והם לא חייבים לשלם עליך כלום יש לך מלא כסף תשלם לבד
אתה בן 21 זה ממש לגיטימי. לדעתי הדברים היחידים שהורים אמורים לעזור לך בגיל הזה זה אולי לשלם לימודים ולעזור עם שכר דירה אם אתה בלימודים
ממש לגטמי את כבר ילד גדול וזה לא יגמור על את הכול הכסף במקרה הכי פסמי זה יעלה לך 10
הם צודקים...
זה לא שאתה בן 17
אנונימי
התחלנו עם הטרולים?