13 תשובות
ברור ורגע מזה הסכום הזה מה אתה נוהג על לימוזינה שיעור עולה 180 200 חנוק
כן
שואל השאלה:
^ זה שעה שיעור הוא לא עושה פחות מ 60 דקות
דיברתי איתו
אז תעבוד עוד שעה בשבוע כדי שתוכל לשלם
זה. יותר טוב לעשות שיעור וחצי או שיעור כפול כל פעם בשביל הלימוד
ואל תחשוב על הזול של השניה הזאת, נהיגה זה טווח ארוך חבל לסחוב את סתם למלא זמן בגלל עוד כמה שקלים (בלי לזלזל בשום שקל כמובן)
אנונימית
זה מחיר ממש ממש מוגזם, תנסה לחפש מורה אחר
אבל כן זה הגיוני שתשלם חצי חצי או שיעור אתה שיעור ההורים
שואל השאלה:
^ אני לא עובד לא מוצא כרגע עבודה
שואל השאלה:
^ חצי מהכמות בערך
יש לי כסף אבל אני לא עובד
לחכות שיהיה לי יותר כסף ובינתיים לעשות המון תיאוריות בטלפון ?
270 לשעה זה כמו 180 ל40 דקות אז זה מחיר רגיל כרגע בשוק
לא אומרת שזה לגיטימי המחירים ההזויים האלה.. אבל זה המצב
ואם יש לך אפשרות לשלם את החצי הזה אז ברור תעשה את זה
אנונימית
לדעתי כן לפחות למצוא עבודה גם אם עדיין אתה לא מגיע לכל הסכום אתה יודע שתגיע אליו בהמשך תוך כדי
לעצור באמצע עד שתמצא כסף זה מבאס
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני בן , אבל אולי פשוט אני אעבור מורה ?
לא יודע
הוא נחמד ורק התחלתי אבל נורא יקר לי לשלם כל פעם 135 חצי חצי גם כשזה עם ההורים
מעדיף 90 שקל חצי , יותר הגיוני
גם אם זה יהיה 40 דקות נסיעה זה יותר זול לי
אהה זה בעיה האמת
כמה שיעורים אתה יכול לממן כרגע?
אנונימית
270 שקל ???זה גניבה זה לא שווה את הסכום אני עשיתי שיעורים של 45 דקות לקח לי 150 ..משהו פה נשמע מוזר תלך למורה אחר
אנונימי