16 תשובות
אוהבת אותה
זה שהיא לא תומכת בנו לא הופך אותה לבן אדם לא טוב..
^זה לא רק בגלל זה
היא שרה מדהים ונראת מדהים
וזה שהיא תומכת במדינה שלא קיימת זה כי בטח עושים לה שטיפות מוח כמו על הבני נוער בהרצות הברית
^^אז בגלל מה?
^^^היא ביישה אנשים על המראה שלהם
וגם חוץ מזה אף פעם לא באמת אהבתי אותה היא קצת חיה בסרט
אני אוהבת אותה
מדכאת
פחות מתחברת
היא גם תומכת בפלסטין
אני לא מתחבר אליה בכלל
היא לא בן אדם טוב
השירים שלה נחשבים טובים אבל רגועים לי מדי
ועכשיו שהיא תומכת בפלסטין יש לי סיבה עוד יותר טובה לא לאהוב אותה
זה שהיא לא תומכת בנו כן הופך אותה לבן אדם פחות טוב ומוסרי! אין מה להתייפיף.
הצדק והמוסר אצלנו זה ברור. אין מה להתנצל
תומכת בערבים ימח שמם
אני אוהבת אותה אבל פוסטמה רצינית
אנונימית