12 תשובות
כן
כן
קצת..
היא מרדימה אותי..
היא שקטה כזו.. זה מרגיש לי כאילו היא שרה שיר ערש לילדים בני 10
אבל מתוך 10 אני אתן לה חמש
היא שקטה כזו.. זה מרגיש לי כאילו היא שרה שיר ערש לילדים בני 10
אבל מתוך 10 אני אתן לה חמש
אנונימית
לא, היא הבן אדם הכי מדהים ,מעניין, מצחיק,יפה ובכללי מושלם שיש
יש לה את המוזיקה יפה, ואת הקול הכי יפה, ואת הפרצוף הכי יפה והיא בכללי פשוט מדהימה
ובלי קשר היא עזרה לכל כך הרבה אנשים
יש לה את המוזיקה יפה, ואת הקול הכי יפה, ואת הפרצוף הכי יפה והיא בכללי פשוט מדהימה
ובלי קשר היא עזרה לכל כך הרבה אנשים
כן
כן.
ממש לא.
היא בן אדם מהממם. היא שרה כלכך יפה והיא מתייחסת למעריצים שלה כלכך טוב. חוץ מזה שהשירים שלה מושלמים והקול שלה מהמם. אני מאוהבת בה.
היא בן אדם מהממם. היא שרה כלכך יפה והיא מתייחסת למעריצים שלה כלכך טוב. חוץ מזה שהשירים שלה מושלמים והקול שלה מהמם. אני מאוהבת בה.
בדיוק^
לא
אבל אני חושבת שכדי שתסתום
אבל אני חושבת שכדי שתסתום
ואואואו לא לתקוף אנשים
באותו הנושא: