9 תשובות
שואל השאלה:
וגם אם אני אפרוש אז אני ממש אדרדר בכושר ובגמישות ובאלמנטים אז הכול ילך לפח אני ממש אוהבת את זה
וגם אם אני אפרוש אז אני ממש אדרדר בכושר ובגמישות ובאלמנטים אז הכול ילך לפח אני ממש אוהבת את זה
אנונימית
אז צריכה לחשוב מה חשוב לך יותר כיתת מצטיינים(שגם אני ויתרתי על זה לא בגלל הסיבות שלך אבל אני בכיתה רגילים ואפשר להוציא תעודת בגרות מטורפת גם בלי כיתת מצטיינים)
ומקסימום לוותר על הכיתת מצטיינים
ומקסימום לוותר על הכיתת מצטיינים
לא הבנתי את תאחרי ב15 דקות פשוט?
אנונימית
שואל השאלה:
זה 15 דקות נסיעה באוטובוס אבל זה כיתת מצטיינים בטח מסיימים מאוחר יותר אני האמת אוכלת תסביך מה לעשות
זה 15 דקות נסיעה באוטובוס אבל זה כיתת מצטיינים בטח מסיימים מאוחר יותר אני האמת אוכלת תסביך מה לעשות
אנונימית
לא בטוח שתסיימי בשלוש באותם ימים של האימון פשוט חכי ותבדקי איך זה מסתכרן
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^אי אפשר לוותר על זה כבר נרשמתי והכוח ורק אתמול אמרו לי על זה שמקדימים
^^^^אי אפשר לוותר על זה כבר נרשמתי והכוח ורק אתמול אמרו לי על זה שמקדימים
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה שלוש פעמים בשוע בלי שישי שבת
^^זה שלוש פעמים בשוע בלי שישי שבת
אנונימית
הכל טוב אני גם הייתי במופת לא חושבת שבכיתה ז סיימתי אחרי שלוש זה היה לרוב רבע לשלוש
אנונימית
שואל השאלה:
גם רבע לשלוש אני מאחרת לאימון דיי אין לי כוחח
גם רבע לשלוש אני מאחרת לאימון דיי אין לי כוחח
אנונימית
באותו הנושא: