7 תשובות
לא עשיתי אבל אל תיכנס לכיכרים
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אני אעלה על הכיכר עצמו ^
סבבה אני אעלה על הכיכר עצמו ^
אנונימי
רעיון טוב
אנונימית
טסטים איפה?
עדיף לעשות באריאל מאשר בפתח תקווה
עדיין לא אבל צריך ממש להיזהר שם, בעיקר ברחוב הסיבים ואיפה שיכין סנטר - יש המון אנשים שיוצאים מחניות או פונים ברחובות צדדיים וקשה לראות אותם
לנהוג ממש בזהירות באזורים האלה כי יש שם גם הרבה שחוצים כאילו הכביש של אבא שלהם
אזור התעשייה נראה לי האזור הכי קשה אז שים לב שם
לפני רוורסאו עצירה פתאומית תסתכל במראה ותראה שאין אף אחד קרוב אלייך
ברור במראות כל פעם שאתה מסתכל עם כל הגוף
אני אנסה להיזכר בעוד
לנהוג ממש בזהירות באזורים האלה כי יש שם גם הרבה שחוצים כאילו הכביש של אבא שלהם
אזור התעשייה נראה לי האזור הכי קשה אז שים לב שם
לפני רוורסאו עצירה פתאומית תסתכל במראה ותראה שאין אף אחד קרוב אלייך
ברור במראות כל פעם שאתה מסתכל עם כל הגוף
אני אנסה להיזכר בעוד
אנונימית
ומלא בהצלחה! תעדכן איך הלך
אנונימית
באותו הנושא: