3 תשובות
פתח תקווה זה לעשות טסט באמצע אזור תעשיה מסעדות קניונים בתי חולים ילדים זקנים מה לא
לא עברתי שם
שואל השאלה:
איך קשה שם? קל שם? איך הטסטרים?
אנונימי
לי היה קשה ..
אבל אמרו לי שהטסטרים טובים מאוד
אבל אני נדפקתי עם הטסטרית הקבועה
שלא מעבירה וגם ככה היה לי קשה