7 תשובות
תלוי מה ההנחיות שהביאו לך

יש מצב שהם רוצים שיהיה לך ווינדווז כדי שיהיה לך תוכנות אופיס
שואל השאלה:
את מי אני אשאל?
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא היית קונה מק בחיים?
אנונימית
אפל יקרנים וחסר מידע באינטרנט על המערכת הפעלה. אני מאמין שהרבה תוכנות פשוט לא יעבדו, בנוסף ללמוד להשתמש במק יהיה מסובך אני יחדד עוד קצת, נגיד אם את מתכננת להשתמש במחשב רק עם תוכנות פופולאריות (office photoshop) או כל דבר מאוד נפוץ, מק זה סבבה לגמרי. לעומת זאת תוכנות לא נפוצות, וכל מיני פריצות למיניהם, לא ממש בטוח שיעבדו במק.
מק זה ממש מחשב פרופר עבודה שנשאר במשרד בלבד ללא שום שימוש אחר.
לגיימינג למשל, מק זה מזעזע ולינוקס גם לא משהו, לינוקס בעיקר טוב לתכנות ולכן אני קצת הגזמתי עם ההמלצה חח.
דבר אחרון, זה תהליך מאוד מסובך להתקין ווינדוס על מק, אם בכלל אפשרי, כי מק משתמש ברכיבים חומריים שונים. לינוקס ווינדוס לעומת זאת משתמשים באותם רכיבים ולכן מעבר ביניהם יותר נגיש.
לא הייתי קונה מק בחיים עדיף ווינדוס ואם את ממש אנטי אז linux שזה חינמי ותמיד אפשר להתקין ווינדוס במקום אחרי
אופיס כן יהיה לך במק כי את מקבלת מהבית ספר בחינם
תלוי מה את עושה בדיוק