9 תשובות
מחשב נייד חד משמעית.
מחשב נייד
מחשב נייד
תלוי מה שנוח לך. בעיקרון לכתוב ביד זה תמיד יותר עוזר לקליטה של החומר מאשר להקליד
במחברות
יש לי גם מחשב נייד וגם אייפד. הם עזרו לי בלקרוא מסיכומים בעיקר ולראות הרצאות. השיטה שהכי עובדת לי זה להדפיס את הסיכומים של הקורסים מראש ולבוא איתם להרצאות ולכתוב עליהם ידנית. זה לדעתי השיטה הכי טובה. הסיכום העדכני+הערות העדכניות מההרצאה סוגר לך את הפינה. לדעתי להקליד במחשב תוך כדי ההרצאה פחות נוח
אנונימי
מחשב
מחשב נייד
אבל תמיד יש לי גם בתיק דפדפת וקלמר, לפעמים כואב לי הראש מדי בשביל המסכים/זה שיעור חזרה ואני רוצה רק לכתוב נקודות
מחברות עדיף.
יש כאלה שמצליחים עם טאבלט