8 תשובות
שאלה לתשומת לב
אנונימי
תלוי ביכולות שלך. בשבילי זה ציון בסדר גמור.
שואל השאלה:
את האמת אני יכולתי יותר הייתי ממש טובה בחומר
כל פעם פיקששתי פשוט בבגרות לצערי
אנונימית
מספיק לך כמעט לכל מקום.
מה שכן, יש תארים שאפשר להתקבל עם 90+ מתמטיקה 5 פיזיקה 5 ובלי פסיכומטרי, שזה שווה.
ככה אני מתקבלת
שואל השאלה:
אולי אתקן עוד איזה חמש שנים
כרגע במילא אני הוכלת לקרבי ואז יש טיול גדול וזה אז פחות חושבת על העתיד
אנונימית
הגיוני
אני גם עשיתי 3 יחל בתיכון והשלמתי ל 5 אחרי צבא. מלא עושים את זה