8 תשובות
שאלה לתשומת לב
אנונימי
תלוי ביכולות שלך. בשבילי זה ציון בסדר גמור.
הלוואי עליי
שואל השאלה:
את האמת אני יכולתי יותר הייתי ממש טובה בחומר
כל פעם פיקששתי פשוט בבגרות לצערי
את האמת אני יכולתי יותר הייתי ממש טובה בחומר
כל פעם פיקששתי פשוט בבגרות לצערי
אנונימית
מספיק לך כמעט לכל מקום.
מה שכן, יש תארים שאפשר להתקבל עם 90+ מתמטיקה 5 פיזיקה 5 ובלי פסיכומטרי, שזה שווה.
ככה אני מתקבלת
מה שכן, יש תארים שאפשר להתקבל עם 90+ מתמטיקה 5 פיזיקה 5 ובלי פסיכומטרי, שזה שווה.
ככה אני מתקבלת
שואל השאלה:
אולי אתקן עוד איזה חמש שנים
כרגע במילא אני הוכלת לקרבי ואז יש טיול גדול וזה אז פחות חושבת על העתיד
אולי אתקן עוד איזה חמש שנים
כרגע במילא אני הוכלת לקרבי ואז יש טיול גדול וזה אז פחות חושבת על העתיד
אנונימית
הגיוני
אני גם עשיתי 3 יחל בתיכון והשלמתי ל 5 אחרי צבא. מלא עושים את זה
באותו הנושא: