16 תשובות
כן
מושלם
זה מושלם מה השאלה פה
זה מעולה.
מעולה
פצצות
מדהיםם
זה מצויין
כל הכבוד
מעולה++
כןן ברור!
מעולה
על איזה שאלות ניגשת ב481 ?
על איזה שאלות ניגשת ב481 ?
אנונימי
שואל השאלה:
תנועה, אנליטית, טריגו, וחקירות 6 ו7
תנועה, אנליטית, טריגו, וחקירות 6 ו7
אנונימית
דיי כבר לנסות לסחוט מחמאות בכח ולהשוויץ. למה ציפית? שיגידו לך שזה חרא של ציון? זה כמעט מאה. דיי כבר לנסות לרדוף אחרי צומי בכח, זה פתטי.
כן
זה טוב, מספיק בהחלט לכל הדברים שמקבלים אנשים עם 4. גם אם תצטרכי למשהו 5 יח"ל, יהיה לך קל יותר להשלים. עם ציון כזה קצת חבל שלא ניגשת ל-5, אבל כל הכבוד!
אנונימית
באותו הנושא: