39 תשובות
למי אכפת ואי
מה זה משנה הגובה
איזה מגעיל מצדך
^^^אין שום בעיה בזה אם הוא לא נמשך לזה שהיא גבוה
בסדר שלפחות יסביר ולא יחתוך
שואל השאלה:
מה למי אכפת
בחורות בגובה הזה אוהבות 180+ לפחות
מה למי אכפת
בחורות בגובה הזה אוהבות 180+ לפחות
אנונימי
כן תחתוך מגיע לה יותר
טוב
טוב
שואל השאלה:
לא הבנתם לא בגלל שאני לא נמשך
היא תפסול על זה במציאות אם נפגש
לא הבנתם לא בגלל שאני לא נמשך
היא תפסול על זה במציאות אם נפגש
אנונימי
לחתוך לא אחי אל תהיה מנייאק תסביר לה את זה שיהיה מכבד
לברוח
מה הבעיה בזה אני לא מבינה אם באמת היית רוצה להכיר אותה ולהוציא מהקשר הזה משהו זה לא היה מזיז לך ההבדלי גבוה כנראה שאתה פשוט מחפש תירוץ לסיים
אז למה שלך יפריע? תשתף אותה ואם לא , לא
שואל השאלה:
לא מפריע לי, לה יפריע
זה יעמיד אותה בסיטואציה לא נוחה אם נפגש ויצא שדיברנו הרבה לשווא
לא מפריע לי, לה יפריע
זה יעמיד אותה בסיטואציה לא נוחה אם נפגש ויצא שדיברנו הרבה לשווא
אנונימי
במקום לקפוץ למסקנות דבר איתה על זה במקום לחשוב שזה נגמר בגלל זה
אז תספר לה כבר עכשיו שזה באמת לא יביך אותה אם היא לא תהיה בעניין, וגם יש סיכוי שזה לא יפריע לה
מה אכפת לך מהגובה שלה
שואל השאלה:
לציין פשוט שאני 1.76?
לציין פשוט שאני 1.76?
אנונימי
כן
שואל השאלה:
תקראו את התשובות שתהיו בריאים
תקראו את התשובות שתהיו בריאים
אנונימי
חח תעדכן
אם היא לא תצא איתך היא סתומה
אתה בגובה ממש אחלה
אתה בגובה ממש אחלה
לכל אלה שלא מבינות אז ככה יש בנים שבנות גבוהות זה לא הטעם שלהן וזה מוריד להן וגם טיפה מרתיע וזה למה זה הכל
שואל השאלה:
שגיב כפרה עלייך תקרא גם אתה את התשובות
שגיב כפרה עלייך תקרא גם אתה את התשובות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא גובה אחלה
תחשבי שהיא שמה עקבים, היא עוקפת אותי בחצי ראש. היא צריכה להרגיש מוגנת שיש איתה גבר גבוה ממנה
זה לא גובה אחלה
תחשבי שהיא שמה עקבים, היא עוקפת אותי בחצי ראש. היא צריכה להרגיש מוגנת שיש איתה גבר גבוה ממנה
אנונימי
אהה הבנתי אל תדאג הכל טוב היא לא תפסול על זה
אה לא אחי אל תלשןב על סה.
אל תהיה חדר ביטחון בתם.
2. *גם אם* היא תפסול על זה - אל תיקח ללב זה שטויות.
אל תהיה חדר ביטחון בתם.
2. *גם אם* היא תפסול על זה - אל תיקח ללב זה שטויות.
שואל השאלה:
מי אמר שאני לוקח ללב
מי אמר שאני לוקח ללב
אנונימי
פשוט תשאל אותה אפ זה מפריע לה או שתגיד לה איכשהו תגובה ותראה אם זה סבבה לה
אנונימית
להמשיך לדבר? למה הגבוה כזה משנה
אנונימית
אתה כזה חסר ביטחון מאיפה אתה יודע שהיא תפסול אותך? גובה 1.76 זה גובה יפה ואם היא 1.74 זה גם מאוד יפה לאישה ואומר שהילדים שלכם יהיו גבוהים חבל לפסול מישהי רק בגלל שאתה חושב שהיא לא תרצה אותך
שואל השאלה:
אין קשר לחוסר ביטחון, אני ריאלי
בנות שהן 1.70 + רוצות גברים גבוהים וזה טבעי ובסדר גמור
אין קשר לחוסר ביטחון, אני ריאלי
בנות שהן 1.70 + רוצות גברים גבוהים וזה טבעי ובסדר גמור
אנונימי
אבל אם התחברת לאופי שלה והיא לשלך ולנראות אז אין סיבה לשלול
שואל השאלה:
מדברים רק שבוע זה עוד לא רמה של התחברות לאופי, אני כן נמשך אליה
אני לא רוצה שנדבר המון ולא יצא מזה כלום ונבזבז את הזמן לשנינו
מדברים רק שבוע זה עוד לא רמה של התחברות לאופי, אני כן נמשך אליה
אני לא רוצה שנדבר המון ולא יצא מזה כלום ונבזבז את הזמן לשנינו
אנונימי
חח בדוק מטריל
אז פשוט תשאל אותה אם זה מפריע לה או לא כי לך זה לא מפריע , אלא אם כן אתה יותר נמוך ממנה ואז זה כבר משהו אחר
וואט אם זה לא מתאים לך באמת אז תחתוך אבל דפאק למה זה ככ ככ מרתיע אותך. יש לך חוסר ביטחון כלפיי עצמך כנראה. טיפה שולי לדעתי. למה לחתוך בלי להסביר???
שואל השאלה:
נשמות הדבר האחרון שאני זה חסר ביטחון
חסר ביטחון זה אחד שלא יודע מה הוא שווה, מוריד מהערך שלו ופחדן. להגיד בצורה ריאלית שבחורות גבוהות ירצו גבר שגבוה מהן בפער זה לא להיות חסר ביטחון.
כאישה בגובה שלה לא הייתי יוצא עם גבר שפחות מ1.80 מינימום. היא אישה, היא רוצה להיות עם גבר שנותן לה תחושה של גובה והגנה.
הכל בסדר, לא חסר לי בחורות שהן 1.65 ומטה
נשמות הדבר האחרון שאני זה חסר ביטחון
חסר ביטחון זה אחד שלא יודע מה הוא שווה, מוריד מהערך שלו ופחדן. להגיד בצורה ריאלית שבחורות גבוהות ירצו גבר שגבוה מהן בפער זה לא להיות חסר ביטחון.
כאישה בגובה שלה לא הייתי יוצא עם גבר שפחות מ1.80 מינימום. היא אישה, היא רוצה להיות עם גבר שנותן לה תחושה של גובה והגנה.
הכל בסדר, לא חסר לי בחורות שהן 1.65 ומטה
אנונימי
אז אתה מתכתב עם כמה בנות באינסטגרם במקביל ובוחר לפי הגובה שלה? קצת הזוי
אנונימית
אם תיהיה עם ביטחון, היא לא תפסול אותך. אל תקשיב למה שהיא אומרת, אלא לאיך שהיא מתנהגת. אם היא תמשך, זה יהיה בגלל הביטחון שלך ולא בגלל הגובה. אתה תראה את זה בהתנהגות שלה.
אנונימי
באותו הנושא: