3 תשובות
הוא לא באמת זמר.
לדעתי הוא כמו אורן להב, זוועה.
הגעתי למצב שאני משווה את המוזיקה שלו למוזיקה של הbts
ששון הוא אחלה בן אדם אני לא מתחברת לשירים שלו הוא כמו כל זמר מתחיל מוצאי שני שירים שתופסים ואחרי זה שוכחים ממנו כל מי ששומע אותו הוא מושפע ונגרר ולרוב הקהל שלו זה ערסים/צאחלות קיצור כל הקהל של אבי אברומי