5 תשובות
וואו למדתי שעה לפני ועברתי זה קל
עשיתי פעם אחת דרך בית ספר- המורים עשו לי הכל ולא עברתי
פעם שנייה עשיתי רגיל ועברתי, עשיתי דרך האפליקציה "נוהג" התכוננתי איזה שבועיים כל יום עשיתי מבחן וזהו
פעם שנייה עשיתי רגיל ועברתי, עשיתי דרך האפליקציה "נוהג" התכוננתי איזה שבועיים כל יום עשיתי מבחן וזהו
עברתי בראשון ולמדתי משהו כמו עשר דקות כל יום במשך שנה
עשיתי דרך בית ספר פעם ראשונה ועברתי, התכוננתי יומיים
למדתי שבוע
ראיתי סירטונים כאלה של נוהג בטלגרם
הם מעולים!!
ועשיתי מבחנים ושאלות באפליקציה
ועברתי תאוריה ראשונה עם 2 טעויות
ראיתי סירטונים כאלה של נוהג בטלגרם
הם מעולים!!
ועשיתי מבחנים ושאלות באפליקציה
ועברתי תאוריה ראשונה עם 2 טעויות
באותו הנושא: