9 תשובות
נראלי שעה כזה?
אני עשיתי בביצ ספר לקח לי רבע שעה אף אחד נראלי לא עבר את החצי שעה זה קליל אמריקאי
אני עשיתי בביצ ספר לקח לי רבע שעה אף אחד נראלי לא עבר את החצי שעה זה קליל אמריקאי
שואל השאלה:
כמה שאלות יש?
כמה שאלות יש?
אנונימית
30
שואל השאלה:
ואפשר לעבור בארבע טעויות נכון?
ואפשר לעבור בארבע טעויות נכון?
אנונימית
זה חמש או שש טעויות דרך הבית ספר
כן
אם את עושה בביצ ספר את יכולה לעשות עד 6 טעויות אם את עושה מבחן מחוץ לבית ספר את יכולה רק 4
אם את עושה בביצ ספר את יכולה לעשות עד 6 טעויות אם את עושה מבחן מחוץ לבית ספר את יכולה רק 4
40 דקות אם אני לא טועה
עשיתי בשניהם ועברתי בשני:) זה 40 דק נראה ליי
בבית ספר זה כזה שעה? אם אני זוכרת נכון
באותו הנושא: