9 תשובות
נראלי שעה כזה?
אני עשיתי בביצ ספר לקח לי רבע שעה אף אחד נראלי לא עבר את החצי שעה זה קליל אמריקאי
שואל השאלה:
כמה שאלות יש?
אנונימית
שואל השאלה:
ואפשר לעבור בארבע טעויות נכון?
אנונימית
זה חמש או שש טעויות דרך הבית ספר
כן
אם את עושה בביצ ספר את יכולה לעשות עד 6 טעויות אם את עושה מבחן מחוץ לבית ספר את יכולה רק 4
40 דקות אם אני לא טועה
עשיתי בשניהם ועברתי בשני:) זה 40 דק נראה ליי
בבית ספר זה כזה שעה? אם אני זוכרת נכון