8 תשובות
פשוט תסרקי עם מסרק גבות לא חייב ג'ל
בלי כלום
זה פחות נוח וקל למי שעושה גבות כי היא תצטרך להוריד וזה
תאמיני לי ששום דבר לא מביך אל תשימי
זה פחות נוח וקל למי שעושה גבות כי היא תצטרך להוריד וזה
תאמיני לי ששום דבר לא מביך אל תשימי
בלי כלום, זה כמו שאין משמעות בללכת לספר עם קרם בשיער. יצטרכו להוריד בכל מקרה וחבל על הזמן והבזבוז של המוצר
זה ממש טבעי
את הולכת למעצבת גבות כדי שתסדר את זה
זה ממש בסדר. למעצבי גבות לא באמת אכפת באיזה מצב את נכנסת לטיפול אלא איך את יוצאת כי הם אחראים לתוצאה שתצא ולהרגשה הכללית שלך לגבי העיצוב:)
את הולכת למעצבת גבות כדי שתסדר את זה
זה ממש בסדר. למעצבי גבות לא באמת אכפת באיזה מצב את נכנסת לטיפול אלא איך את יוצאת כי הם אחראים לתוצאה שתצא ולהרגשה הכללית שלך לגבי העיצוב:)
שואל השאלה:
לא מתביישת ממנה מתביישת ממי שיראה אותי בדרך אליה
לא מתביישת ממנה מתביישת ממי שיראה אותי בדרך אליה
אנונימית
בלי כלום
בלי כלום
שואל השאלה:
יש לי תלתלים בגבה משהו מטורף בגלל זה אני מתביישת
יש לי תלתלים בגבה משהו מטורף בגלל זה אני מתביישת
אנונימית