10 תשובות
צודק אחי
זה גועל נפש
מצפים שיכבדו אותם אבל הם לא מכבדים את שאר האזרחים
מצפים שיכבדו אותם אבל הם לא מכבדים את שאר האזרחים
לא חושב שזה מה שיתרום להחזרת החטופים
גם יפה שאלו שצעקו על חופש הביטוי מכריחים את כולם להתאים את עצמם לאג'נדה שלהם
גם יפה שאלו שצעקו על חופש הביטוי מכריחים את כולם להתאים את עצמם לאג'נדה שלהם
נוראי.
לא אכפת לי מהסיבה לא צריך לחסום כל כך הרבה כבישים.
זה לא באמת משפיע על האנשים שצריך להשפיע אלא רק על התושבים והם מתעצבנים על מי שהחליט לעשות את זה ועל המשטרה שנותנת לזה יד.
כל שבת חוסמים לי את הכביש היחידי המרכזי בעיר שלי ואז כל השכונה שלי מפוצצת רכבים...
אז הם רק פוגעים באזרח הקטן
לא אכפת לי מהסיבה לא צריך לחסום כל כך הרבה כבישים.
זה לא באמת משפיע על האנשים שצריך להשפיע אלא רק על התושבים והם מתעצבנים על מי שהחליט לעשות את זה ועל המשטרה שנותנת לזה יד.
כל שבת חוסמים לי את הכביש היחידי המרכזי בעיר שלי ואז כל השכונה שלי מפוצצת רכבים...
אז הם רק פוגעים באזרח הקטן
עכשיו אני עוד שניה בוכה בגללם כי אני עומדת להפסיד טסט פנימי כי הם החליטו לסגור את כל הכניסות והיצאות מירושלים. ואני גרה בכלל במרכז.
פיכסה של אנשים באמת שזה עושה רק נזק.
פיכסה של אנשים באמת שזה עושה רק נזק.
אנונימית
נורא ואיום היה אב של חטוף שאמר להפסיק את זה יש מילואימניקים בדרך ואנשים רגילים שרוצים להתקיים
וואלה מסכים איתך אחי זה שיחסמו כבישים ואנשים יאחרו הביתה זה לא מה שיזרז את החטופים
אנונימי
זה לא יעזור בכלום
זה רק מפריע
זה רק מפריע
סתם אנשים מגעילים
אנונימית
לא יעזור בשום צורה לשחרורם והם משתמשים בחטופים באופן ציני. רוצים באמת לעזור לחטופים? אל תחסמו יהודים בכבישים, תחסמו את משאיות הסיוע שמגיעות לחמאס.
באותו הנושא: