9 תשובות
^ לדעתי דווקא כן צריך להעלות מודעות לזה בגלל שהציבור הישראלי מתחיל לשכוח דברים שקרו בעבר.
לדוגמא, רוב האנשים כבר שכחו מהקורונה וכולנו המשכנו בחיינו כרגיל בגלל שהיא כבר לא מעניינת אף אחת למרות שעד לפני שנתיים כולם היו בדאגה היסטרית בגלל הקורונה.
שואל השאלה:
^כן אבל אנשים היו לחוצים על הקורונה כשהיא עדיין הייתה רלוונטית
כרגע העניין עם החטופים עדיין קורה ולכן לא ממש סביר שמישהו ישכח מזה עד שמשהו יקרה
אנונימי
לא מסכים איתך.
אתה יודע כמה פעמים איחרתי למקומות בגלל ההפגנות?
זה מעצבן.
אבל מי אני בכלל שדבר כזה יפריע לי? אחים שלנו שם ואנשים פה מתחילים להתרגל שיש שם חטופים. ההפגנות חשובות כי רק הם מרעידות את הממשלה ההזויה והעלובה הזאת שעסוקה רק בעצמה. אני מבטיח לכם שבלי ההפגנות, שום דבר לא היה זז. אני אפילו בעד להגביר את המחאות כי זה אחים שלנו שם, כל עוד הם שם אנחנו לעולם לא שלמים.
שואל השאלה:
^^אבל זה מקרה שונה
אני לא חושב שצריך להעלות את המועדות למישהו בארץ שיש חטופים וצריך להחזיר אותם
באופן כללי אתה צודק מחאה לא מועילה אם היא לא מפריעה לסדר היום אבל כאן זה מקרה שונה
וחוץ מזה אתה לא יכול לעצור את החיים של עשרות אנשים בכל יום כדי לערוך הפגנה שלא תשנה כלום
ברור שמותר וחשוב להפגין אבל לא לעצור את התנועה בכל יום
אנונימי
חסימת כבישים או כל הפגנה אחרת לא תעזור להחזיר את החטופים
אני לא מסכים איתך לחלוטין.
אני גם כן חושב שלא צריך להפגין כל יום ביומו אבל בסופו של דבר, כל המטרה של הפגנה(לא משנה איזו) היא לעלות מודעות על ידי הפרה לסדר היום הציבורי(בין אם זה בחסימת כבישים או כל דרך אחרת).
שואל השאלה:
^שום דבר לא זז שם כמעט תשע חודשים איזה זעזוע ההפגנות בדיוק עושות?
אנונימי
הן לא עושות שום זעזוע. בגלל זה צריך יותר.
ניסינו כבר כל דבר ואמרנו בוא נחכה וכו אבל שום דבר לא עוזר
חייבים ללחוץ לעסקה בכל הכוח אחרת זה לא ילך.