11 תשובות
41 שעות כמעט (למה ישנת כל כך הרבה?)
שואל השאלה:
מההה
אנונימית
כמעט יום שלם
זה לא הגיוני
שואל השאלה:
מה לא הגיוני
אנונימית
שישנת מעל יום
כמעט יומיים
שלוש בבוקר של שישי בלילה או בבוקר כי זה לא הגיוני שישנת כל כך הרבה זמן
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו שלוש לפנות בוקר
אנונימית
שלוש לפנות בוקר יעני שישי בערב ישנת 19 שעות אני חושבת ואם זה בשלוש לפנות בוקר של חמישי בערב אז הרבה יותר
שואל השאלה:
של שישי
אנונימית
אז שמונה עשה וחצי נראלי