3 תשובות
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה לבוא לבסיס..(אני באימון מתקדם ואם אני אלך לרופא ביחידה הוא יביא לי כדורים וזהו)
כי אני לא רוצה לבוא לבסיס..(אני באימון מתקדם ואם אני אלך לרופא ביחידה הוא יביא לי כדורים וזהו)
לך לביקורופא כמה שיותר מוקדם
למה שלא תרצה שתבדק ביחידה?
אנונימית
באותו הנושא: