3 תשובות
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה לבוא לבסיס..(אני באימון מתקדם ואם אני אלך לרופא ביחידה הוא יביא לי כדורים וזהו)
לך לביקורופא כמה שיותר מוקדם
למה שלא תרצה שתבדק ביחידה?
אנונימית