16 תשובות
כן, אפשר.
אנונימי
וואי גם אני גיליתי את הערוץ השה עד לפני איזה חודש. הוא תותח! חרשתי עליו.
וכן אפשר הכל רק צריך להוציא את הקיצוניים משני הצדדיל
שואל השאלה:
אני מלפני ככל הנראה שנים מכיר את הערוץ הזה אבל מוציא לפה סרטונים שקשורים לא מזמן פלוס מינוס
שואל השאלה:
ואם חרשת על הערוץ אתה היית צריך להגיע כבר למסקנה שאצליהם זה ככל הנראה בעיקר קיצונים בעוד אצלנו זה ככל הנראה התגוננות "לא למות עליהם" תרתי משמע באופן מסויים אני מניח
אצלהם זה שלושת רבעי לא הכי סבבה וישראלים חצי חצי כזה בממוצע , אפילו שני שליש שהם כן סבבה
שואל השאלה:
תקשיב חבוב אני כרגע לא יכול לשלוח עוד סרטונים כי לפי האתר הזה הגעתי לל"limit " היום של עשר שאלות למרות שזה ככל הנראה לא בידיוק כי מחקו לי כמה אבל הם לפי הסטטיסטיקה ברוב של יותר משמונים אחוז ואולי אפילו יותר מתישעים אחוז בסקר אצלם אולי גם אצלנו ואצל ערוצים חיצונים אנטישמיים ובעד לדקור ישראלים חפים מפשע בעוד אצלנו "קיצוני" זה נגד למסור שטחים בעוד כל מדינה נורמלית לא צריכה אפילו להתעסק ב"סחר בשטחים אם האויב" אני מניח אולי במובן מסויים כך או כך יהדות היא דת אתנית ואין לי בעיה שאלה שיש להם די אן איי מסיבי יהודי שיתפללו לאלוהים שלנו אולי יהדות או שבע מצוות נוח אבל האחרים צריכים למצוא את הבית הקודם שלהם
אי פעם תהית למה הדגל שלהם נראה כך? זה מסמל חלק מהאימפריה הערבית מוסלמית הם מסתכלים על עצמם כחלק מהרחבה של האומה המוסלמית ולא כעם נבדל למרות מה שהם מנסים "למכור פה" כל סיפור חרטה שלהם זה רק בשביל תשומת לב לייצר מצפון עד שיוכלו אולי לתקוף ועוד
^אחיי בסדר אני לא בא לריב ואני למה אתה עצבני.
רק אמרתי מה אני קלטתי מהסירטונים
^^ולא כולם היו מוכנים לדקור ולעשות "ביגועים"
שואל השאלה:
אני לא עצבני,d זה אולי נראה תוקפני אבל אני בסך הכל מסביר את הסיטואציה ולגבי ההודעה האחרונה שלך שלחתי איזה כמה סרטונים מהערוץ שמראה שאולי דווקא כן תנסה לחפש אולי דרך השם שלי אולי תכתוב corey gil shuster פה בסטיפס ותנסה לחפש את מה שהעליתי ועוד בכללי אולי תכנס לעוד מהשאלות שלי והגישה שלך אולי תשתנה מהאינפורמציה הנוספת שאני "שוב אולי" יוסיף לך
שואל השאלה:
בעצם ניסיתי למצוא ולא הצלחתי בחיפוש רק מהשמות האלה אז הינה קישור לשאלה יחד עם הסירטון על כמה מהם בעד לדקור תראה https://stips.co.il/ask/12483141
^ראיתי בערך חצי מהם אמרו *את הסיבות למעשים ושלוש מהם הצדיקו את זה.
הם דבעים.
אבל כמו שאחד אמר "דחקו אותם לפינה".
שואל השאלה:
אמפירי לפי הסטטיסטיקה רובם (סביב ה90 אחוז אם אני לא טועה)פלוס מינוס בעד לדקור חפים מפשע אתה מוזמן לכתוב את זה באנגלית ולחפש את הסטטיסטיקה... וגם הגרמנים דוחקים אותנו לפינה... הם ממנים פה ארגוני שמאל וטרור אני יכול לשלוח לך גם קישור לזה אם אתה רוצה ולמרות זה ולמרות מה שהם עשו לנו לפני ולמרות העובדה שגם במלחמות ישראל הם שולחים לפה גרמנים להלחם בנו וגם עכשיו אולי חותמים אם איראן(בעצם כבר חתמו) שיפציצו אותנו אתה רואה איזשהו ישראלי הולך לדקור אותם? כי "דחקו אותו לפינה" אתה תתמוך או תצדיק את זה? זה לא משנה איך תסובב את זה,זה באינטרס שלנו להשאיר פה רוב של העם שלנו מאשר שלהם...
שואל השאלה:
ואפילו בסרטון פה מדברים על למה הנוצרים עוזהים בגללם
שואל השאלה:
כנראה עומדים לחסום אותי על דעותיי ולאו דווקא בגלל התקנון שאלה הפוכה ממני בחמות בזמן שלי אומרים שהם ליברלים האירוניה! להתראות...
^למה שיחסמו אותך. דבר את הדעות שלך אבל בלי קללות או דבקים שיכולים לחסום אותך