13 תשובות
^^איך משפרים?
09~
^ עושים מבחן חוזר..
שואל השאלה:
^^ אפשר לעשות מבחן חוזר אבל זה קצת מסובך הם לא נותנים לכולם לעשות
לא נראה לי זה אפשרי לעשות שוב דפר יכול להיות שכן אבל
כן לרוב התפקידים לא צריך יותר מזה
אנונימית
לא ממש, הייתי משפרת
בהצלחה
שואל השאלה, 70 ומטה אפשר מחדש
זה אחלה במודיעין צריך 70 ומעלה את בול
אפשר לעשות חוזר אם יש לך ממוצע טוב בבית ספר ואת מתחננת

הרבה תפקידים דורשים 80 כזה אבל חלק 70, ממש עילית 90
אפשר להתקבל לגאמא סייבר עם רק 60
אני מציעה שכן
נותנים בלי יותר מדי פרובקציות
אני עם דפר 60 והגעתי לשלבים מתקדמים במיון למודיעין
שואל השאלה:
^^ אני יודעת שאפשר מחדש אני שואלת אם כדאי לי כי זה לא פוסל לי תפקידים שאני רוצה