24 תשובות
אם את רוצה מודיעין זה קצת נמוך..
שואל השאלה:
למודיעין זה לא טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת פשוט רוצה תפקיד שקשור לשפות
אנונימית
שואל השאלה:
3 ברמה גבוהה
אנונימית
אם את רוצה מודיעין אז בעייתי.. מקבלים שם מינימום 60
רוב הסיכויים שיקחו אותך לקרבי, אבל לכי תדיע גמאני בדיוק כמוך, פרופיל 97 ודפר 50 ורוצה מודיעין אבל ממיינים אותי בינתיים לקרבי, מאחל לך בהצלחה!!
ותכלס אמרו לי שאם את ממש רוצה מודיעין אז את צריכה לחפור למיטב בהודעות, כי 97 זה דרך כלל ישר קרבי
אני אומרת לך לך בוודאות שאפשר להיכנס עם נתון כזה. אבל לא בהכרח תפקיד מודיעיני.
תופס, אני הייתי במיוני מודעין עם 50 וזה בלי לבקש
תשלחי להם בקשה ותקווי שיתייחסו, תמיד יש חריגים
זה ממש לא אומר שהיא במערך הטכני של חיל האוויר או בקרבי
דפר 50 זה הממוצע יש לה הרבה אופציות פתוחות
אנונימית
גם הרבה פעמים הם פונים אליך כמו שbli אמר
יש לי 80 ולא נתנו לי
אנונימי
כמוני
וגם אני התבאסתי
גם לי יש דפר 50 וקיבלתי זימון למבחני התאמה, אם לא שולחים לך תדברי עם מיטב ותתעקשי על מה שאת רוצה
זה די מאוד נורא אחותי
מודיעין את לא תקבלי
בעצם אם זה קשור לשפות וזה שפות שלא הרבה יודעים אז יש סיכוי.
שמעי, אם את חושבת שהלימודים זה מה שקובע חוכמה.. זה כבר אומר שאת לא חכמה. הלימודים זה הדבר האחרון שקובע חוכמה, אלא חרשנות ושינון.
עזבי אותם . תדברי איתי בפרטי
שואל השאלה:
סורי אבל אתם ממורמרים רצח
כן נכון לא קיבלתי ציון וואו ואני בממוצע, אז? זה גם לא קובע את החוכמה שלי.
חברה שלי ב3 יחל מתמטיקה ובגלל ההקלות שהיא קיבלה במבחן היא הוציאה 80 וקיבלה יותר ממני שאני ב5 יחל
קרה לא נורא
עכשיו אני אעשה מה שאני יכולה כדי להגיע לתפקיד שאני רוצה
תודה לכם באמת
אנונימית
תקשיבי הרוב מקבלים זימונים למודיעין השאר לא תמיד ולרוב לא . אבל זה לא קשור רק לנתונים . יש אנשים במודיעין עם נתונים פחות טובים משלך מבטיחה
אני ממש לא ממורמרת, יש כאלה שמגיע להם מחשבון מכל מיני סיבות כאלו ואחרות אבל האחוזים הם אפסיים. וזה שהיא ב3 יחל מתמטיקה לא אומר שהיא פחות חכמה ממך. את רדודה שאת ככה "יורדת" על החברות שלך. וכן, דפר מראה על חוכמה הרבה יותר מאשר ציונים בבית ספר. אז בנתיים הפחות חכמה פה זו את
מה אתם רוצים ממנה^
ממש משעמם לכם אה
אנונימית
יש הבדל גדול בין שלוש יחידות לחמש.
ואמרת שאת חכמה ובמגמות טובות.
אחותי אני שלוש יחידות במתמטיקה ובמגמה חרא בבית ספר חרא עפ ציונים ממוצעים (השנה יותר טוב) והדפר שלי הוא 60 וזה מעל הממוצע ולא למדתי לפני..
אני יודעת שזה לא מושלם אבל יש לי מלא אופציות וזה כבר מעל הממוצע.
ממש אין קשר בין בית ספר לבין זה אז אין צורך.
זה ממש לא פוסל אותך ממודיעין הם שולחים למי שניראלהם זה לא קריטריונים מוגדרים.. תבקשי ממיטב מיונים אל תחכי שישלחו לך כי את יכולה לפספס.