6 תשובות
הכל יחסי, זאת המגמה המדעית הכי קלה לדעתי אבל גם היא לא פשוטה בכלל
אממ זה כן מאתגר אבל לדעתי לא מהכי קשות
אני חושבת שאם יודעים את החומר ולומדים טוב זה לא אמור להיות יותר מידי קשה
מדעי המחשב או פיזיקה לצורך הדוגמא הרבה יותר קשות לי אישית כי הן דורשות חשיבה ראלית ברמה מאוד גבוהה

לעומת זאת חברה שלי שיש לה את החשיבה הראלית וסיימה מדעי המחשב על 100 אמרה שלדעתה ביולוגיה יותר קשה כי זה לזכור ולהבין את החומר בצורה מאוד מעמיקה (אני סיימתי ביולוגיה 100)
אז זה מאוד אינדיבידואלי, סהכ אני מאוד ממליצה על המגמה
בכללי כן אבל ביחס למגמות מדעיות אחרות היא כנראה יותר קלה
אולי הכי קשה