3 תשובות
בתכלס לאף אחד לא אכפת
כאילו מתחלק לשלוש רמות
פיזיקה
מדעיים (כמו ביולוגיה)
השאר
אז ביולוגיה זה אחלה
פיזיקה זה מדעיים..^
ולשאלה - כל מקצוע מדעי (כימיה ביולוגיה פיזיקה) שיהיה לך בתעודה זה מעולה מעולה ופותח דלתות, דודה שלי אמרה לי את זה, מניסיון, היא מהנדסת מזון
לא זה נחשב שהרחבת מגמה