3 תשובות
בתכלס לאף אחד לא אכפת
כאילו מתחלק לשלוש רמות
פיזיקה
מדעיים (כמו ביולוגיה)
השאר
אז ביולוגיה זה אחלה
כאילו מתחלק לשלוש רמות
פיזיקה
מדעיים (כמו ביולוגיה)
השאר
אז ביולוגיה זה אחלה
פיזיקה זה מדעיים..^
ולשאלה - כל מקצוע מדעי (כימיה ביולוגיה פיזיקה) שיהיה לך בתעודה זה מעולה מעולה ופותח דלתות, דודה שלי אמרה לי את זה, מניסיון, היא מהנדסת מזון
ולשאלה - כל מקצוע מדעי (כימיה ביולוגיה פיזיקה) שיהיה לך בתעודה זה מעולה מעולה ופותח דלתות, דודה שלי אמרה לי את זה, מניסיון, היא מהנדסת מזון
לא זה נחשב שהרחבת מגמה
באותו הנושא: