9 תשובות
אל תעשו את זה.
לא זה יראה לה שאתם אוהבים אותה ודואגים לה!
אני חושבת שכן כאילו זה מביך כזה לקבל מתנה אבל מצד שני זה יעודד אותה שחושבים עליה ותומכים בה
ישלה אמא? סבתא אומשו? הם יקנו לה תקנו לה מתנה אל תקנו לה ציוד זה יבייך אותה
זה קראה לידידה שלי הם אמא שלה אז כל החברותת שלה וחברים שלי אספו כסף ושילמו מה את שנת הלימוד בלי שהיא תגע מימי זה
ץ
ץ
זה יעודד אותה (:
זה בטוח יבייש אותה. היא תרגיש שכולם מרחמים עליה, וזה מה שהיא הכי לא רוצה להרגיש בתקופה כזאת.
אבל זה תלוי באופי שלה... היא תבין שזה מטרה טובה ושאתם רק מנסים לעזור. מקווה שעזרתי:)
תעזרי לי בבקשה, תיכנסי לקישור!
אבל זה תלוי באופי שלה... היא תבין שזה מטרה טובה ושאתם רק מנסים לעזור. מקווה שעזרתי:)
תעזרי לי בבקשה, תיכנסי לקישור!
קישורים מצורפים:
רק אם אתם יודעים שהמצב הכלכלי שלה רע. עדיף שתקנו לה מתנה נחמדה.
לדעתי זה יבייש אותה.. כי נשארה לה עוד משפחה.. ברור שזה עצוב שהוא נפטר אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לקנות ציוד...
באותו הנושא: