8 תשובות
תלוי איזה טירונות
טירונות 02? אם כן אז זה בדיחה, כל פדלאה עוברת 02
שואל השאלה:
הבנתי שבכןלם צריך רק בחלק זה קל יותר חלק קשה יותר לא?
אנונימית
שואל השאלה:
תאמין לי שלא אני לא יכולה לעשות כלום אני לא מגזימה
ואתה יודע להגיד לי בדיוק מה עושים?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי למה אני צריכה לעשות ספורט אם התפקיד שלי בכלל לא קשור לזה וואי איזה עצבים
אנונימית
02 לא עושים כלום, באמת כלום השאר זה קצת יותר מסובך אבל אם את לא קרבי אין לך מה לדאוג, את יכולה מקסימום להוציא פטורים וכו
משהו כזה, ב02 יש רק שיעורי מדס, ב03 כבר יש כושר מתקדם ומבחני כושר ומסעות בסיסיים, ב05 ככה ומעלה זה מסעות רציניים עם אימוני כושר אינטנסיביים
קיצור 02 לא עושים כמעט שום דבר חוץ מאיזה 4 פעמים משהו שדומה לחוג ספורט במתנס