6 תשובות
זו בחירה שלך בסופו של דבר, אני כתבתי את הבחירה שלי.
אולי תשתפי אותם ותגידי שאת קצת מפחדת וזה ולא יודעת מה לעשות
אולי הם יבינו אותך
אולי הם יבינו אותך
אם הם היו מחכים לזה ממש לא היה לי נעים לאכזב אותם
שואל השאלה:
אבל קבענו את זה כבר לפני חודש והם מדברים על זה כל יום )))):
אבל קבענו את זה כבר לפני חודש והם מדברים על זה כל יום )))):
אנונימית
אני הייתי נשארת בבית
אני הייתי מקשיב לתחושת הבטן שלי.
גם אם כלום לא יקרה, לא נעים להיות כל הזמן בהיכון לקראת משהו ובדריכות.
גם אם כלום לא יקרה, לא נעים להיות כל הזמן בהיכון לקראת משהו ובדריכות.
באותו הנושא: