3 תשובות
אני שואלת את עצמי מה עובר עלייך שאין לך מוטיבציה משלך, שאת מרגישה עייפה. יכול להיות שמאוד קשה לך לדבר על זה - אבל שאת באמת צריכה עזרה שמישו יקשיב לך. אני מציעה לך לאסוף את מעט הכוחות שיש בך וללכת, למצוא חבר קרוב ולדבר איתו על מה שמשתולל לך בלב. טוב שלא תישארי לבד ותהיי בקרבתם של אלו שבאמת אוהבים אותך.
תלכי כי תהני בסוף תחשבי על זה כמו משהו שצריך ללמוד אליו ובסוף את עוברת את המבחן יש יותר כיף מזה?
אם את יודעת שבסוף את תהני את תלכי
באותו הנושא: