8 תשובות
dark side of the moon
animals אובייקטיבית הכי טוב
wywh האהוב עלי
the piper mentioned!!
ולשאלה לדעתי meddle או animals
שואל השאלה:
אני אוהבת את כולכם
the piper at the gates of dawn
dark side of the moon אבל לא אשקר שמעתי איזה 2 אולי 3 אלבומים שלהם
the wall
fuv
wish you were here