9 תשובות
שואל השאלה:
מי שאמר the wall טני ככ אוהב טתכם, מחזק את הטענה
אנונימי
the wall אחי
לא אשקר לא מאוד עניין אותי the dark side of the moon, אולי הוא מדהים אבל לא הטעם שלי
שואל השאלה:
הדארק סייד אלבום מדהים, אבל דה וול לןקח בכל פרמטר אפשרי, דה וול גם עשו ממנו לא רק אלבום, הייתה לו הופעה מדהימה + סרט מדהים, דה וול הוא יצירת מופת לדעתי
אנונימי
פאק כל כך the wall

אני לא כזה התחברתי לwish you were here
animals, הכי מעניין לדעתי.
לא מת על the wall חייב להודות
האלבום הכי טוב הוא the dark side of the moon
האלבום האהוב עליי הוא obscured by clouds
the wall מה השאלה אפילו
the wall, חד משמעית. אבל יש לי אהבה בלתי מוסברת ל-atom heart mother
wish you were here
מקום שני צמוד the dark side of the moon