3 תשובות
וואלה חצי מההקלטה לא הבנתי מילה ממה שאמרת אבל תודה רבה
מזל שעדיין יש אנשים כמוך בסטיפס
נעצתי
ואוו מה עשית לשם נועם אוי לי