7 תשובות
כי למה שתילך לאילת בחורף
4AM
כי נהוג לעבוד ביולי כמו חמורים כפולות ובואגוסט להנות עם כל הכסף
חופש וחם
קיץ פשוט ואין ממש עוד מתי ללכת חוץ מיולי
שואל השאלה:
^^^^ הלו יולי/יוני
אנונימי
שואל השאלה:
מה^?..
אנונימי
כי הם רוצים מתי שהכי חם ויש כאלה שיש להם חופש רק באוגוסט